loading...
گرافیک و نرم افزار کامپیوتر
تبلیغات رایکان

                        

علی مقدم بازدید : 59 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
 

 

پلیری قدرتمند و پر کاربرد به نام VLC Media Player 2.1.0 20120422 ورژن جدید




VLC Media Player 2.1.0 20120422

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود با لینک مستقیم حجم 20 مگابایت

پسورد فایل زیپ:www.khobdownload.com
علی مقدم بازدید : 85 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

برنامه پر کاربرد برای اجرای برنامه های جاوا در ویندوز به نام Java SE Runtime Environment v7.0 Update 4




Java SE Runtime Environment v7.0 Update 4 x86 x64

تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.
در سال ۱۹۹۶ شركت Sun Microsystems نگارش ۰/۱ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش ۱/۱ از JavaBeans پشتیبانی كرد. در سال ۱۹۹۷ شركت Sun بر علیه Microsoft شكایت كرد و این شركت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java درInternet Explorer كرد.
بعد از این سان JDK ۲/۱ و Swing را كه ابزار پیشرفته تری نسبت به Abstract Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیكی كاربر GUI فراهم می كرد ارایه كرد. در حال حاضر JDK در نگارش ۰/۵ و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.

و با نام Java ۲j Standard Edition ۲ SE نیز شناخته می شود.
در كنار آن Java ۲j Enterprise Edition ۲EE كه درحال حاضر در نگارش ۴/۱ است برای كاربردهای تجاری ارایه شد. EE۲J تكنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،JavaBeans EJB و... را در بر می گیرد.
Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است كه به كاربر امكان تعامل interactionبا یك صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر كردن یك فرم برای كاربر امكان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری كه به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می كند.
Java همچنین مستقل از سیستم عامل است. به این معنی كه شما یك برنامه را یك بار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم عاملی كه ماشین مجازی جاوا (Java virtual machine) یا به اختصار JVM بر روی آن نصب باشد به همان شكل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود.
Java زبانی ساده، كاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امكانات چندبندی Multi-threading است. از نگارش۲/۱ به بعد ابزارهای Swing، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یك GUL كاربر پسند تبدیل كرده اند. از نقطه نظر دیگر می توان گفت: كه جاوا یك زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلكه همانند یك سیستم عامل مستقل و كوچك عمل می كند. همان طور كه درWindows زبان های برنامه نویسی امكان اجرا در بستر Platform مربوط به Windows/Intel را دارند، برنامه های جاوا امكان اجرا در Java/JVM را دارند. و همانند Windows جاوا هم یك بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یك شركت است.
امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.
بیشترین کاربرد جاوا در اجرای بازی های آنلاین، چت با دیگر کاربران در محیط های چتی که به زبان جاوا نوشته شده اند، دیدن تصاویر 3D و ... می باشد . بیشتر این نرم افزار ها و بازی ها نیز از داخل مرورگر ها قابل اجرا بوده و به اصطلاح "applets" و یا ریزبرنامه ها نامیده می شوند.

دانلود نسخه 32 بیت با لینک مستقیم حجم 18 مگابایت

دانلود نسخه 32 بیت با لینک کمکی حجم 18 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیت با لینک مستقیم حجم 19 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیت با لینک کمکی حجم 19 مگابایت

پسورد فایل زیپ:www.khobdownload.com
25
علی مقدم بازدید : 61 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار حل مشکل مخفی بودن فایلها و دایرکتوری ها پس از پاکسازی یک ویروس با Attribute Changer 7.10

حل مشکل مخفی بودن فایلها و دایرکتوری ها پس از پاکسازی یک ویروس با Attribute Changer 7.10

حل مشکل مخفی بودن فایلها و دایرکتوری ها پس از پاکسازی یک ویروس با Attribute Changer 7.10

 

چند ماهی است یک ویروس آشنا و همه گیر به شدت انتشار یافته است .
بازکردن فولدرها در یک پنجره جدید و ساخت فایلهای اجرایی exe با نام Folder مورد نظر و با آیکونی

شبیه آیکون Folder و همچنین مخفی کردن فولدرهای اصلی از مهمترین خصوصیات و نشانه های این

ویروس است .احتمالا رایانه شما و یا یکی از دوستانتان نیز به ویروس همه گیر آلوده شده باشد .
با نصب یک آنتی ویروس آپدیت و جدید می توانید از انتشار بیشتر ویروس جلوگیری کرده و به حذف ویروس

فوق بپردازید . (پیشنهاد ما استفاده از آنتی ویروس NOD32 است)اما اگر پس از ویروس یابی متوجه شدید

بسیاری از Folder‌ های موجود در درایوهای هارددیسکتان گم و یا نابود شدند نگران نباشید .

هیچ کدام حذف نشده اند … همه فولدرها هستند … اما به صورت مخفی (Hidden) و با خاصیت سیستمی (System Files) .برای نمایش فولدرهای خود کافی است قابلیت نمایش فایلهای مخفی و سیستمی

را در ویندوز خود فعال کنید .برای این کار به Control Panel‌ رفته و بر روی آیکون Folder Options کلیک کنید .
سپس با مراجعه به قسمت View گزینه Show hidden files and folders را علامت دار کرده و تیک گزینه Hide extensions for know file types را بردارید .

علی مقدم بازدید : 67 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزاری برای پاکسازی رجیستری – Ashampoo Registry Cleaner v1.0

شرکت Ashampoo آنقدر این روزها پیشرفت کرده که فکر می کنم در بیش از ۲۰ زمینه حداقل یک نرم افزار داشته باشد ؛ نرم افزارهای متعددی که هریک با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند بسیار محبوب و موفق بوده اند و حالا جدیدترین محصول این شرکت با نام Ashampoo Registry Cleaner عرضه شده است. همانطور که از نامش هم بر می آید نرم افزاریست برای پاکسازی ریجستری از فایل های خراب یا اضافی که می تواند در پایداری بیشتر ویندوز نقش مهمی را ایفا کند. با توجه به واسط کاربری جذابی که دارد و البته گزینه های مختلف اما ساده استفاده از نرم افزار آسان تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. سرعت اسکن و پاکسازی بسیار مناسب بوده و کاربر تنها دقایق کوتاهی را می بایست برای پاکسازی با این نرم افزار صرف کند.

 

علی مقدم بازدید : 48 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

محافظت از کامپیوتر در برابر فلش – SaiedSoft USB Guardian v1.5

ابزاری بسیار مفید و کاربردی به منظور حفاظت از کامپیوتر شما در برابر ویروس و کرم هایی که توسط فلش به کامپیوتر وارد می شوند.


دانلود از لینک مستقیم – ۱ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: سعید سافت

علی مقدم بازدید : 379 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود پلاگین AV Bros Page Curl Pro 2.2

Av Bros Page Curl Pro یک پلاگین قدرتمند و کیفیت بالای فتوشاپ می باشد.این پلاگین دو نوع خم شده به صورت حلقه زنی و چین خوردگی به تصاویر می دهد.این پلاگین روشنایی بعضی از مناطق صفحه را تغییر می دهد.از قابلیت های آن می توان به تنظیم صفحه در یک فضای سه بعدی،تنظیم شفافیت صفحه و…اشاره نمود.

جهت دانلود پلاگین AV Bros Page Curl Pro 2.2 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

روش کرک :

۱-      پس از نصب،برنامه فتوشاپ را اجرا و یک تصویر در آن وارد کنید.

۲-      از منوی Filter و Av Bros گزینه Av Bros Page Curl Pro را کلیک نمایید.

۳-      در پنجره ای که باز می شود شماره سریال را وارد کرده و کلیک Ok را کلیک نمایید.

دانلود   دانلود : حجم ۲٫۸۹ مگابایت

پسورد : www.sourcebaran.com

منبع : سورس باران

علی مقدم بازدید : 94 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

MediaChance Dynamic Photo HDR نرم افزاری قدرتمند جهت قرار دادن افکت های بسیاز زیبا و دیدنی بر روی تصاویر با کیفیتی بسیار عالی محصول شرکت MediaChance می باشد. توسط این نرم افزار که در برنامه فتوشاپ استفاده می شود شما می توانید افکت های دیدنی و فوق العاده را بر روی تصویر مورد نظر خود قرار دهید و از آن ها تصویری شگفت انگیز و جدید درست نمایید. این نرم افزار قادر به افکت گذاری بر روی تصاویر رنگی و سیاه و سفید با تغییر شکل عکس ها و هم تراز کردن رنگ ها، رنگ زمینه و روشنایی می باشد.

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

قابلیت های کلیدی نرم افزار MediaChance Dynamic Photo HDR :

- استفاده بسیار آسان
- قابلیت هم تراز کردت اتوماتیک و دستی قدرتمند
- توانایی خذف اشباح از تصاویر
- امکان لود و ذخیره فایل های HDR
- توانایی کار با بیشتر فرمت های دوربین RAW
- پشتیبانی از تصاویر چشم انداز دار ۳۶۰ درجه
- پردازش دسته ای برای اضافه کردن عکس به صف
- قابلیت پیش نمایش HDR در طول مراحل مختلف
- توانایی ساخت عکس های سیاه و سفید با کانال B/W
- اعمال افکت های جذاب بر روی تصاویر
- قابلیت تطابق دادن رنگ ها
- قابلیت اصلاح رنگ با دماهای کلوین
- توانایی پردازش عکس JPG
- شامل فیلترهای رنگ همراه با پیش نمایش
- اعمال فیلتر Orton Effect برای رویایی کردن منظره
- دارای مرورگر JPG سریع
- صدور خروجی Adobe PSD لایه دار
- و …

 

 

حجم فایل: 14 مگابایت
رمز عبور: www.4downloas.ir
مرجع: http://4downloas.ir

 

علی مقدم بازدید : 68 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

YouWave for Android 2.3.3 نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید فایل های آندرویدی با فرمت APK را اجرا کنید و به عبارتی دیگر سیستم عامل آندروید را روی رایانه ی خود اجرا کنید . این نرم افزار به شما اجازه نصب و اجرای این نرم افزار ها را میدهد و به جای لمس کردن تصویر میتوانید با موس روی این برنامه حرکت کنید . این نرم افزار صرفا برای آگاهی شما از کیفیت نرم افزار ها برای نصب روی گجت شما است و شما میتوانید این بازی ها و نرم افزار ها را بدون افت حتی ۱% کیفیت روی این نرم افزار اجرا کنید . نصب کردن این نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به هیچ پچ یا کرکی ندارد و فقط کافیست مراحل ساده نصب را طی کنید . شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت بزرگ فوردانلودز دریافت کنید.

 

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

حجم فایل: 102 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir

 

 

علی مقدم بازدید : 68 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

Odin HDD Encryption نام نرم افزار امنیتی است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارعلاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف ، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید درایوهای مختلف هارد دیسک خود را با الگوریتم پیشرفته رمزگذاری این نرم افزار ، رمزگذاری نمایید و از اطلاعات آن در برابر دسترسی افراد بیگانه و یا آلودگی ناشی از ویروس ها و بدافزارها جلوگیری کنید. از این برنامه میتوانید به عنوان نرم افزار قفل گذاراستفاده نمایید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت نمایید. این نرم افزار همچنین قابلیت رمزگذاری هارددیسک های اسکترنال و حافظه های فلش را نیز داراست. می توانید بخش خاصی از یک درایو را رمزگذاری کنید و مابقی را به صورت آزاد در دسترس دیگران قرار دهید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

دانلود این نرم افزار قفل گذار در ادامه مطلب…
برخی ویژگی های کلیدی در این نرم افزار قفل گذار :

- رمزگذاری درایوهای هارددیسک ، حافظه های فلش ، هارد اسکترنال و…
- رمزگذاری با الگوریتم پیشرفته.
- محافظت در برابر آلودگی به ویروس.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و…

لینک دانلود

حجم فایل: 1.8 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
علی مقدم بازدید : 64 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
از آنجا که تمامی کرک های ارائه شده برای ویندوز ۷ ، پس از مدتی از کار می افتند ، لذا کاربرانی که این سیستم عامل را برگزیده اند ، باید در صورت از کار افتادن کرک های قبلی ، فعال سازهای جدید را دریافت کرده و نسبت به قانونی سازی ویندوز خود مجددا اقدام نمایند.

 
حجم فایل: 10 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 6,889